+420 702 144 113

info@svcodry.cz, ekonom@svcodry.cz

Komenského 517/2, 742 35 Odry

www.facebook.com/odrysvc

Novinky

09.09.2019 Burza volného času přesunuta na 11. 9. 2019

POZOR! ZMĚNA! Kvůli nepříznivému počasí je "Burza volného času v Odrách" přesunuta na středu 11. 9. 2019 od 13:00 do 17:00 . Těšíme se na Vás.

02.09.2019 Kroužky 2019/2020

Přihlašování do kroužků pro školní rok 2019/2020 je spuštěno na www.svcodry.cz/krouzky.
Manuál k přihlašování zde: www.svcodry.cz/prihlaska. UPOZORŇUJEME, že při přihlašování kroužků pro účastníky, kteří jsou u nás JIŽ VEDENI je třeba se přihlásit pod dříve vytvořeným účtem (shodným e-mailem), v případě problému u přihlašování volejte na tel.: 702 144 113

23.07.2019 Provoz v létě

V letních měsících je změněna doba pokladních hodin (viz kontakty). Děkujeme za pochopení.

Kluby

Výzva č. 02_18_063 pro Šablony II - MRR v prioritní ose 3
 
"Společně ve volném čase"

Tento projekt /CZ.02.3.X/0.0/0.0/18_063/0008967/ probíhá v letech 2018-2020 a je zaměřen na kombinaci následujících témat: osobnostně profesní rozvoj pedagogů, společné vzdělávání účastníků, podpora extrakurikulárních/rozvojových aktivit, aktivity rozvíjející ICT, spolupráce s rodiči účastníků, spolupráce s veřejností.

Kluby pro účastníky SVČ
Cílem aktivity je realizace klubu pro účastníky SVČ. Aktivita má formu volnočasové aktivity a vede k rozvoji klíčových kompetencí účastníků. Takto získané znalosti, dovednosti a kompetence se také promítají i do povinné složky vzdělávání účastníka.

Klub zábavné logiky a deskových her probíhá pod vedením Marcela Vlčka a Marka Lukáše v sobotu od 14.00 do 15.30 a náhradní hodiny od 15.30 do 17.00.​
- Klub zábavné logiky a deskových her vede k rozvoji logického (ale i informatického) a strategického myšlení účastníků.

Ekotyp - badatelský klub probíhá pod vedením Petry Janouškové v úterý od 13.30 do 15.00.​
- Badatelský klub je zaměřen na rozvoj badatelských dovedností v přírodovědných, technických a společenskovědních oborech a na zvyšování funkční gramotnosti v těchto oborech s možností využití polytechnických pomůcek s důrazem na zatraktivnění technického, přírodovědného a environmentálního vzdělávání včetně motivace účastníků k dalšímu technickému a přírodovědnému vzdělávání. Rozvíjí se při něm schopnost práce s informacemi (jejich sběru, třídění a vyhodnocování), posuzování argumentů, kritického myšlení, kladení otázek, navrhování a formulace otázek a hypotéz a jejich praktického ověřování vlastním výzkumem (bádáním) a samostatným objevováním vědy a techniky prostřednictvím osobní zkušenosti.