+420 702 144 113

info@svcodry.cz, ekonom@svcodry.cz

Komenského 517/2, 742 35 Odry

www.facebook.com/odrysvc

Novinky

30.01.2020 Pololetní prázdniny 31.1.2020

V pátek 31. 1. 2020 se kroužky SVČ Odry NEKONAJÍ. Konají se však akce "Trampolíny" a "Herní den". Děkujeme za pochopení.

14.12.2019 Vánoční prázdniny

Středisko volného času Odry, p.o. upozorňuje, že poslední kroužky jsou dne 13. 12. 2019 a opět začínají od 6. 1. 2020! Děkujeme za pochopení. Všem dětem i rodičům přejeme krásné prožití vánočních svátků a budeme se těšit v příštím roce.

09.09.2019 Burza volného času přesunuta na 11. 9. 2019

POZOR! ZMĚNA! Kvůli nepříznivému počasí je "Burza volného času v Odrách" přesunuta na středu 11. 9. 2019 od 13:00 do 17:00 . Těšíme se na Vás.

Kluby

Výzva č. 02_18_063 pro Šablony II - MRR v prioritní ose 3
 
"Společně ve volném čase"

Tento projekt /CZ.02.3.X/0.0/0.0/18_063/0008967/ probíhá v letech 2018-2020 a je zaměřen na kombinaci následujících témat: osobnostně profesní rozvoj pedagogů, společné vzdělávání účastníků, podpora extrakurikulárních/rozvojových aktivit, aktivity rozvíjející ICT, spolupráce s rodiči účastníků, spolupráce s veřejností.

Kluby pro účastníky SVČ
Cílem aktivity je realizace klubu pro účastníky SVČ. Aktivita má formu volnočasové aktivity a vede k rozvoji klíčových kompetencí účastníků. Takto získané znalosti, dovednosti a kompetence se také promítají i do povinné složky vzdělávání účastníka.

Klub zábavné logiky a deskových her probíhá v sobotu v budově SVČ Odry.​
- Klub zábavné logiky a deskových her vede k rozvoji logického (ale i informatického) a strategického myšlení účastníků.

Ekotyp - badatelský klub probíhá v úterý v budově SVČ Odry.
- Badatelský klub je zaměřen na rozvoj badatelských dovedností v přírodovědných, technických a společenskovědních oborech a na zvyšování funkční gramotnosti v těchto oborech s možností využití polytechnických pomůcek s důrazem na zatraktivnění technického, přírodovědného a environmentálního vzdělávání včetně motivace účastníků k dalšímu technickému a přírodovědnému vzdělávání. Rozvíjí se při něm schopnost práce s informacemi (jejich sběru, třídění a vyhodnocování), posuzování argumentů, kritického myšlení, kladení otázek, navrhování a formulace otázek a hypotéz a jejich praktického ověřování vlastním výzkumem (bádáním) a samostatným objevováním vědy a techniky prostřednictvím osobní zkušenosti.