+420 702 144 113

info@svcodry.cz, ekonom@svcodry.cz

Komenského 517/2, 742 35 Odry

www.facebook.com/odrysvc

Novinky

08.01.2019 Nové zájmové útvary

Od ledna 2019 se lze přihlásit do nových zájmových útvarů Lekce tance - Latino solo pro ženy (začátečnice) a Knižní hrátky (pro děti 1. až 3. tříd) více informací v sekci Události.

10.12.2018 Vánoční prázdniny

Od soboty 15. 12. 2018 do středy 2. 1. 2019 (včetně) je budova SVČ Odry uzavřena a kroužky se nekonají. Děkujeme za pochopení.

Příjemné prožití vánočních svátků a hodně štěstí v novém roce 2019 přejí zaměstnanci Střediska volného času Odry, p. o.

29.10.2018 Podzimní prázdniny

Během podzimních prázdnin 29. a 30. 10. 2017 se kroužky NEKONAJÍ. V těchto dnech probíhají akce: 29. 10. Sport a zábava v SVČ, 30. 10. Olomouc - Pevnost poznání.

Kluby

Výzva č. 02_18_063 pro Šablony II - MRR v prioritní ose 3
 
"Společně ve volném čase"

Tento projekt /CZ.02.3.X/0.0/0.0/18_063/0008967/ probíhá v letech 2018-2020 a je zaměřen na kombinaci následujících témat: osobnostně profesní rozvoj pedagogů, společné vzdělávání účastníků, podpora extrakurikulárních/rozvojových aktivit, aktivity rozvíjející ICT, spolupráce s rodiči účastníků, spolupráce s veřejností.

Kluby pro účastníky SVČ
Cílem aktivity je realizace klubu pro účastníky SVČ. Aktivita má formu volnočasové aktivity a vede k rozvoji klíčových kompetencí účastníků. Takto získané znalosti, dovednosti a kompetence se také promítají i do povinné složky vzdělávání účastníka.

Klub zábavné logiky a deskových her probíhá pod vedením Marcela Vlčka a Marka Lukáše v sobotu od 14.00 do 17.00.​
- Klub zábavné logiky a deskových her vede k rozvoji logického (ale i informatického) a strategického myšlení účastníků.

Ekotyp - badatelský klub probíhá pod vedením Petry Janouškové v úterý od 13.30 do 15.00.​
- Badatelský klub je zaměřen na rozvoj badatelských dovedností v přírodovědných, technických a společenskovědních oborech a na zvyšování funkční gramotnosti v těchto oborech s možností využití polytechnických pomůcek s důrazem na zatraktivnění technického, přírodovědného a environmentálního vzdělávání včetně motivace účastníků k dalšímu technickému a přírodovědnému vzdělávání. Rozvíjí se při něm schopnost práce s informacemi (jejich sběru, třídění a vyhodnocování), posuzování argumentů, kritického myšlení, kladení otázek, navrhování a formulace otázek a hypotéz a jejich praktického ověřování vlastním výzkumem (bádáním) a samostatným objevováním vědy a techniky prostřednictvím osobní zkušenosti.