+420 702 144 113

info@svcodry.cz, ekonom@svcodry.cz

Komenského 517/2, 742 35 Odry

www.facebook.com/odrysvc

Novinky

11.03.2019 Informace pro rodiče - kroužek Hliněnka

Dne 14. 3. 2019 se nebude konat kroužek Hliněnka z důvodu školení pedagogů volného času. Náhradní termín je v pátek 15. 3. 2019 ve 13.00 hodin. Děkujeme za pochopení. Dále Vás zveme na akci "Jarní dekorace", která je pro děti a jejich rodiče (prarodiče) - viz propozice.

22.02.2019 Jarní prázdniny 25. 2. - 1. 3. 2019

Během jarních prázdnin od 25. 2. do 1. 3. 2019 se kroužky SVČ Odry NEKONAJÍ, avšak SVČ Odry v těchto dnech pořádá akce pro předem přihlášené. Děkujeme za pochopení.

21.01.2019 Pololetní prázdniny

Během pololetních prázdnin 1. 2. 2019 se kroužky NEKONAJÍ, ale SVČ Odry pořádá od 8.00 do 14.30 akci "Pololetní prázdniny".

Kluby

Výzva č. 02_18_063 pro Šablony II - MRR v prioritní ose 3
 
"Společně ve volném čase"

Tento projekt /CZ.02.3.X/0.0/0.0/18_063/0008967/ probíhá v letech 2018-2020 a je zaměřen na kombinaci následujících témat: osobnostně profesní rozvoj pedagogů, společné vzdělávání účastníků, podpora extrakurikulárních/rozvojových aktivit, aktivity rozvíjející ICT, spolupráce s rodiči účastníků, spolupráce s veřejností.

Kluby pro účastníky SVČ
Cílem aktivity je realizace klubu pro účastníky SVČ. Aktivita má formu volnočasové aktivity a vede k rozvoji klíčových kompetencí účastníků. Takto získané znalosti, dovednosti a kompetence se také promítají i do povinné složky vzdělávání účastníka.

Klub zábavné logiky a deskových her probíhá pod vedením Marcela Vlčka a Marka Lukáše v sobotu od 14.00 do 17.00.​
- Klub zábavné logiky a deskových her vede k rozvoji logického (ale i informatického) a strategického myšlení účastníků.

Ekotyp - badatelský klub probíhá pod vedením Petry Janouškové v úterý od 13.30 do 15.00.​
- Badatelský klub je zaměřen na rozvoj badatelských dovedností v přírodovědných, technických a společenskovědních oborech a na zvyšování funkční gramotnosti v těchto oborech s možností využití polytechnických pomůcek s důrazem na zatraktivnění technického, přírodovědného a environmentálního vzdělávání včetně motivace účastníků k dalšímu technickému a přírodovědnému vzdělávání. Rozvíjí se při něm schopnost práce s informacemi (jejich sběru, třídění a vyhodnocování), posuzování argumentů, kritického myšlení, kladení otázek, navrhování a formulace otázek a hypotéz a jejich praktického ověřování vlastním výzkumem (bádáním) a samostatným objevováním vědy a techniky prostřednictvím osobní zkušenosti.