+420 702 144 113

info@svcodry.cz, ekonom@svcodry.cz

Komenského 517/2, 742 35 Odry

www.facebook.com/odrysvc

Novinky

24.06.2019 Provoz v letních měsících

Ve čtvrtek 25. 6. 2019 z technických důvodů budova SVČ Odry zavřena. V letních měsících je změněna doba pokladních hodin (viz kontakty).

29.04.2019 Svátky 1. 5. a 8. 5. 2019

Ve sváteční středy 1. 5. a 8. 5. 2019 se kroužky SVČ Odry NEKONAJÍ.
8. 5. však probíhá akce "Výlet na Farmu U Stromovouse".
Děkujeme za pochopení.

17.04.2019 SVČ 18. 4. až 22. 4. 2019

Ve dnech 18. 4. až 22. 4. 2019 kroužky SVČ Odry neprobíhají. Ve čtvrtek 18. 4. ale probíhají akce "Velikonoční prázdniny - výlet na farmu" a "NERF ROYALE".

Kluby

Výzva č. 02_18_063 pro Šablony II - MRR v prioritní ose 3
 
"Společně ve volném čase"

Tento projekt /CZ.02.3.X/0.0/0.0/18_063/0008967/ probíhá v letech 2018-2020 a je zaměřen na kombinaci následujících témat: osobnostně profesní rozvoj pedagogů, společné vzdělávání účastníků, podpora extrakurikulárních/rozvojových aktivit, aktivity rozvíjející ICT, spolupráce s rodiči účastníků, spolupráce s veřejností.

Kluby pro účastníky SVČ
Cílem aktivity je realizace klubu pro účastníky SVČ. Aktivita má formu volnočasové aktivity a vede k rozvoji klíčových kompetencí účastníků. Takto získané znalosti, dovednosti a kompetence se také promítají i do povinné složky vzdělávání účastníka.

Klub zábavné logiky a deskových her probíhá pod vedením Marcela Vlčka a Marka Lukáše v sobotu od 14.00 do 15.30 a náhradní hodiny od 15.30 do 17.00.​
- Klub zábavné logiky a deskových her vede k rozvoji logického (ale i informatického) a strategického myšlení účastníků.

Ekotyp - badatelský klub probíhá pod vedením Petry Janouškové v úterý od 13.30 do 15.00.​
- Badatelský klub je zaměřen na rozvoj badatelských dovedností v přírodovědných, technických a společenskovědních oborech a na zvyšování funkční gramotnosti v těchto oborech s možností využití polytechnických pomůcek s důrazem na zatraktivnění technického, přírodovědného a environmentálního vzdělávání včetně motivace účastníků k dalšímu technickému a přírodovědnému vzdělávání. Rozvíjí se při něm schopnost práce s informacemi (jejich sběru, třídění a vyhodnocování), posuzování argumentů, kritického myšlení, kladení otázek, navrhování a formulace otázek a hypotéz a jejich praktického ověřování vlastním výzkumem (bádáním) a samostatným objevováním vědy a techniky prostřednictvím osobní zkušenosti.