+420 702 144 113

info@svcodry.cz, ekonom@svcodry.cz

Komenského 517/2, 742 35 Odry

www.facebook.com/odrysvc

Novinky

17.05.2020 Kroužky + ROZVRH aktualizace 17.5.

Vážení příznivci SVČ Odry, rádi Vám sdělujeme, že od 11.5.2020 je znovu umožněna osobní účast žáků ve střediscích volného času. Znovu jsme otevřeli vybrané kroužky - aktualizované informace ze 17. 5. ZDE.

05.05.2020 Znovuotevření vybraných kroužků + ROZVRH

Vážení příznivci SVČ Odry, rádi Vám sdělujeme, že od 11.5.2020 je znovu umožněna osobní účast žáků ve střediscích volného času. Znovu otevíráme vybrané kroužky - bližší informace ZDE.

10.03.2020 Informace ke koronaviru II

Vážení rodiče, zákonní zástupci, dle vládního nařízení pozastavujeme činnost SVČ Odry od 11. 3. 2020 až do odvolání. Děkujeme za pochopení zaměstnanci SVČ Odry. DOKUMENTY NA STRÁNKÁCH MĚSTA ODER

Kluby

Výzva č. 02_18_063 pro Šablony II - MRR v prioritní ose 3
 
"Společně ve volném čase"

Tento projekt /CZ.02.3.X/0.0/0.0/18_063/0008967/ probíhá v letech 2018-2020 a je zaměřen na kombinaci následujících témat: osobnostně profesní rozvoj pedagogů, společné vzdělávání účastníků, podpora extrakurikulárních/rozvojových aktivit, aktivity rozvíjející ICT, spolupráce s rodiči účastníků, spolupráce s veřejností.

Kluby pro účastníky SVČ
Cílem aktivity je realizace klubu pro účastníky SVČ. Aktivita má formu volnočasové aktivity a vede k rozvoji klíčových kompetencí účastníků. Takto získané znalosti, dovednosti a kompetence se také promítají i do povinné složky vzdělávání účastníka.

Klub zábavné logiky a deskových her probíhá v sobotu v budově SVČ Odry.​
- Klub zábavné logiky a deskových her vede k rozvoji logického (ale i informatického) a strategického myšlení účastníků.

Ekotyp - badatelský klub probíhá v úterý v budově SVČ Odry.
- Badatelský klub je zaměřen na rozvoj badatelských dovedností v přírodovědných, technických a společenskovědních oborech a na zvyšování funkční gramotnosti v těchto oborech s možností využití polytechnických pomůcek s důrazem na zatraktivnění technického, přírodovědného a environmentálního vzdělávání včetně motivace účastníků k dalšímu technickému a přírodovědnému vzdělávání. Rozvíjí se při něm schopnost práce s informacemi (jejich sběru, třídění a vyhodnocování), posuzování argumentů, kritického myšlení, kladení otázek, navrhování a formulace otázek a hypotéz a jejich praktického ověřování vlastním výzkumem (bádáním) a samostatným objevováním vědy a techniky prostřednictvím osobní zkušenosti.